~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av ~ Ruth ~ - 29 januari 2009 23:52

skriva något inlägg i dag, har roat mig med att läsa bakåt på era bloggar, missade ju julen och nyåret, måste ju se vad ni sysslade med. Har inte gjort så mycket i dag, låg en timma i ett riktigt varmt bad och bara njöt, höll nästan på att somna. Sedan var jag till torget och postade det ljusblåa sättet som jag stickade i Värmland, med mössa, vantar och polokrage till mitt yngsta barnbarn (en flicka), glömde nog att fota det hehe. I går fick hennes storasyster sitt stick-paket. Köpte på hemvägen med mig China mat och åt hemma, jisses så mycket man får, räcker i 3 dagar för mig, behöver bara koka ris. Köpte strimlad biff i currysås, tycker det är så gott. Nu skall jag snart sova, har inga extra timmar på morgonen när jag är ensammen, min man går alltid upp vid 6 tiden och då kan jag ofta sova till 9-10 tiden, nu måste jag upp vid ½ 8 tiden, det passar inte mig, nattuggla som jag är.God natt där ute!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards