~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av ~ Ruth ~ - 28 januari 2009 23:52

Kroppen har känt sig OK efter gårdagens stordåd. Nu är det slutliga av läfsbaket klart, så nu ligger allt i frösaboxen. Var nära på att släng det återstående på komposten, men nääää...


I natt fick jag en härlig dröm som jag inte ville vakna upp ur, men hundarna skällde av oväsen, hörde något ute kl. ½ 3 i natt. Fick anställning på Pizzerian här för att göra deg och pizzor, komponerade i hop egna pizzor som alla blev en stor hitt. Långa köer utanför av kunder och journalister, alla ville ha Pizzor och intervjuer. Jisses så kul det var med all uppståndelse. Mitt uppe i det hela började hundarna skälla, försökte att somna om snabbt för att drömma vidare, men det blev ingen fortsättning. Varför bli väckt när man för en gångs skull hade blivit betydelsefull och var på väg att bli Pizza-drottning  :(


Förövrigt har dagen varit normal och inga udda saker har inträffat. Har bara varit i mataffären och införskaffat förnödenheter, köpte en Dubbel Triss men tyvärr ingen tur, brukar oftast köpa en någon gång varje månad, men blir bara fattigare, kanske en dag blir det klöver.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards