~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av ~ Ruth ~ - 24 januari 2009 19:00

Har fått ett söt behov efter 1 månad i Värmland, inte så konstigt efter allt julbak omkring i stugorna där, och alltid bakat med riktigt smör. Var in och hälsade på Cina förut, så nu vet jag inte vad jag hitta på, bara dräglar. God mat har många också stoppat i sig. Själv har jag inte ätit riktig mat på 3 dagar (pga. magen), men i dag kokte jag ris som jag blandade med grönsaker + en kycklingfilé, hoppas det går bra, men det visar sig nog. Farligt att besöka bloggar på helgerna ...suck...

Mår faktiskt rätt bra i dag även om jag har frossa, sov med 2 täcken och 2 filtar över mig i natt, räckte att jag vickade med en tå så kom frossan krypande upp efter benen och upp till hårfästet, varför ??? Svullnaden på ögat är inte borta, ögonlocket hänger över halva ögat, men påsen under ögat har börjat skrumpna. Inte roligt när allt börja hänga på mig, magen ner på kärna, rumpan i knävecken och tuttarna vid naveln, kinderna nere på halsen, kan man operera sådant ? Det finns inte upphägningsanordningar att köpa i affärerna för alla mina häng över allt.  Men jag är glad ändå trotts att jag inte ser ut som 20 år längre (bara som 17 hehehe).

I kväll skall jag titta i min ensamhet på Körslaget kl. 8 på 4:an, skall bli intressant att se vem som åker i kväll. Njut, ät och mys i kväll, själv tar jag en kopp te och en skorpa med ost.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards