~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av ~ Ruth ~ - 23 januari 2009 23:38

Inte i ordets bemärkelse för jag gillar inte natt promenader, men med några rader innan säng-gående. Är fortfarande inte kurant, ögat är smalt som på en griskulting, är matt i knoppen och kroppen, men jag ser ljuset i tunneln. Har nu blivit lämnad ensam en vecka framöver, men jag och hundarna är vana att sköta oss själva i mellan åt och det har vi klarat många gånger tidligare. En vecka går snabbt, han har alltid små överraskningar i väskan när han kommer hem. Har tittat på "Let's Dance" i kväll och då har det sprattlat i mina ben, ett bra tecken på tillfriskning. Blondin Bella fick lämna golvet, även om Carl Jan, Aro eller Kitty skulle åkt först, men Svenska folket skall alltid ha pajaser att skratta åt. Duggregnar här nu och det är ingen snö i sikte, lite pudersnö i morse som försvann illa kvickt.



Snart skall jag krypa till kojs och gosa med kudden, sov gott alla där ute.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards