~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av ~ Ruth ~ - 21 januari 2009 21:01

Vi åkte vid 2 tiden, då var det sandat, väglaget var besvärligt ett tag, sedan var det även saltat och då gick det undan, var hemma vid 7 snåret. Hundarna sov hela resan så det var raka spåret utan stopp. Nu skall jag packa upp och inspektera blommorna i källaren som har haft en konstgjord bevattning. Många utav mina blommor har min vän Birgitta i sin källare och dom har nog mått bättre och fått en bra skötsel. Ledsamt att det inte är någon snö här, men så är det i våran del av landet. En minus är det här nu, det är skönt så man slipper gris & gegga på hundarna. Får se om jag orkar och hinner besöka några av er i kväll. Måste få allt på sin plats innan sovdax..

Av ~ Ruth ~ - 21 januari 2009 12:34

Har inte kommit i väg ännu, avresan skulle ägt rum vid 10 i morse, men det är bara blankis på vägarna, med en släpkärra efter så är det inte roligt. Får se om det blir sandat lite längre fram på dagen. Jobbigt att avverka alla dessa timmar på vägarna när mörkret faller, men vad göra. Vill det sig illa så kan resan uppskjutas till i morgon, får se hur det blir. Allt är ju packat förutom mat från kyl och frys. Så är läget nu.. + grader i dag och tak dropp / ras från taket, snön i träden är borta, ett lurigt väder är det.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards