~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av ~ Ruth ~ - 7 januari 2009 21:13

Flera har frågat efter recept på mitt potatis-bröd, svar: har inget ! det var bara en test som kommer att följas av flera................


Nu är det klart med vantar till mössan, bättre bild på mössan ser du här. Har börjat med raggsockar för sängen. Det är golvkallt här eftersom det är en torpargrund på huset, (man kan krypa under) ock med den rådande kylan fryser jag lätt om fötterna trotts tofflor. Är fötterna kyliga när jag lägger mig så tar det upp till ett par timmar innan dom blir varma så jag kan somna. Har alltid haft problem med isbitarfossar. I gårkväll kom jag på en lysande idé, fyllde en tom pet-flaska med varmvatten och satte fossingarna på när jag kröp ner i sängen, jisses vad skönt. När jag skall hit till påsk så köper jag med en liten värmedyna för sängen. Endast John Blund fixar inte min natti natti här uppe. Hoppas mina nattasockar är klara om ett par dagar. Inga stora händelser att berätta om i kväll, men dock ett par rader.


God natt mina trogna vänner, hoppas ni har varma fötter, så skönt att somna då !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards