~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 september 2008

Av ~ Ruth ~ - 30 september 2008 10:00

BIRGITTA !!

GRATTIS ! Skicka din adress till mig på e-post så kommer vinsten i din brevlåda inom dom närmaste dagarna. Hoppas du får glädje av "Pulsvärmarna" när du är ute och fotograferar. Skulle så gärna vilja ge er alla ett par, ni har så fina motiveringar så jag blir riktigt rörd, men trotts allt så var det lottdragningen som avgjorde, 20 små lappar låg det i min skål, vikta och ihopsatta med en tape-bit. 
GARANTERAT INGET RÖST FUSK !

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
Kommer mera stickat framöver, även annat smått och gott, så det dyker upp nya vinst chanser för er som inte hade turen med er denna gången, bättre lycka nästa gång !

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

Den som hoppas på att vinna ger inte upp hoppet, men den som tror att den aldrig vinner har redan förlorat.
*Eget ordspråk*

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

Ta med dig ditt Diplom att hänga på väggen :-)


Birgittas motivering till varför hon ville ha "Pulsvärmarna"..


Vad gosigt härligt varma och sköna dom ser ut.


Ja,vad ska jag skriva för att du ska fastna just för mina ord...hmmm...är ingen "talare" - "skrivare"...fast dessa pulsvärmare skulle passa perfekt till mig! Varför...Jo, för det första så kan jag inte sticka...för det andra skulle dom var superbra när jag går ut och promenerar med kameran när det börjar bli kyligt och vinter. Vanliga vantar kan jag ju inte ha när jag fotograferar för dom är så klumpiga. Däremot skulle dessa pulsvärmarna vara helt perfekta! Hoppas på tur gör jag :-D


Dessa lottades ut

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards