~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 september 2008

Av ~ Ruth ~ - 28 september 2008 20:52


En bild på mitt sargade Plommonträd, tror det snart tackar för sig.


Nu har denna dagen gått mot sitt slut, ute är det mörkt och svart +9* rått och fuktigt i luften. Tack för alla intressanta kommentarer på det förra inlägget. Något svar får jag nog aldrig, ett brinnande flygplan är uteslutet för det skulle varit på radion och i tidningarna, inga ljusfenomen har jag inte läst om heller. Det måste ju varit flera en jag som såg det, mycket förbryllande och mysko. Synd jag inte såg det i ett tidligare skede, men tittade på hundarna och inte upp i luften. Det är bara att lägga det till handlingarna och glömma det, tills nästa fenomen dyker upp.


Det har varit en lugn söndag, inget har inträffat som är av värde att återge på bloggen. Har stickat några cm på koftan jag började på för några veckor sedan, känns inte så roligt när jag inte sticker för någon, koftan är för en flicka på 5 år, och något sådant barnbarn har jag inte, därför går det så trögt. Vill sticka tofflor inför vintern, inspirerad av Jenn. Men nu skall koftan först bli klar, vill inte ha flera arbeten på gång som skall bli liggande. Har även fått beställning på 2 par raggsockor till vintern och det är kul att sticka.


Skönt att min man kom hem i går som kan passa på mig så det inte sker mera tokigheter, tror fortfarande att jag är 30 år max. men behöver nog tänka mera på min faktiska ålder :-) vill ju vara med några år till och vara duglig. Huvudet och kroppen vill olika saker så egentligen så skall förnuftet råda och tänka mig för mera.


Snart är det dragning på "Pulsvärmarna" den 30/9, vem blir vinnaren tro, lika nyfiken är jag :-)


 

En ny utlottning kommer snart !



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards