~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 september 2008

Av ~ Ruth ~ - 23 september 2008 11:33

God dagens i stôga. Känner mig mörbultad i dag, skit i H....te att somna i natt, klockan var över 4 i morse och det gör inte denna dagen bättre. Hur kan man känna sig så mörbultad i hela kroppen, men det är klart vred och vände kroppen i alla möjliga ställningar när jag målade väggen ovanför köksskåpen med fötterna kvar på trappstegen. Tummen känns inte bra i dag, men det går över med nya övningar. Måste måla en gång till, vill inte, vill inte, men det skall bli fint och fräscht och då kan jag inte fuska, inte min filosofi, det jag gör skall göras till 100 % utan fusk. Noggrann har jag alltid varit vad jag en har för mig för sysslor (ett arv från mamma.) Nu skall jag äta och hundarna få rastas, sedan till torget och Röda Korset med 2 bärkassar, får se om jag får med mig något i retur också :-)


Av ~ Ruth ~ - 23 september 2008 02:14

Tittar in som snabbast för att säga God Natt. Är precis färdig med att måla köket, hoppas det räcker så jag slipper ta en vända till i morgon. Har så ont i vänster tumme efter att jag har hållit i tråget i timmar, skall bli kul och se när dagen gryr hur det ser ut.


Därför mina vänner har det inte blivit några besök på era bloggar, skall försöka att spana in gårdagens händelser hos er i morgon om jag får tid (även då är dagen fullspäckad.) Fönster och koppar skall putsas, gardiner strykas, ner till Röda korset med prylar, handla och hundarna skall ha sitt bla, bla, bla. Men nu skall jag göra mig klar för sängen, en nattmacka blir det nu sedan tror jag att jag somnar skönt.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards