~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 september 2008

Av ~ Ruth ~ - 22 september 2008 13:02

Inte bra detta. Hmm, finns mycket annat jag vill göra än att äta! Hoppas jag kan hålla mitt löftet ...hör du det nu Ruth, skärpning på högsta nivå !


Gjorde i går en stor laddning med grönsakspytt + 2 stora tärnade potatisar, klippt bacon och några prinskorvar i små bitar som skulle räcka i 2 dagar för mig (min man är på språng) skönt att bara värma som middagsmat i dag. MEN, det var så himla gott och jag var så hungrig, kunde inte hejda mig utan vräkte i mig allt, hur sjuk och knäpp är jag ? Ibland så finns det ingen botten i min mage, det är så jobbigt.


Magen såg ut som en spärrballong, mår jag bra efteråt  näääää,  får så himla dårligt samvete också varje gång jag gör så här och lär mig aldrig. Blev mätt som ett as.. I dag går jag och funderar på en barnpizza, finns det inte mera så är det slut. Det får nog bli så i dag. Förövrigt så har jag grejat här, har plockat ner allt från väggarna i köket, tvättat väggarna och skall måla dom, men det får jag vänta med tills i morgon.


Hoppas min nya kamera kommer snart. Dom skulle skicka ett mail när den gick i väg så jag kunde följa den via nätet till den kom fram till ICA för uthämtning, längtar, längtar ! Kommer det inget i min mailbox under dagen får jag kontakta dom och hota med en avbeställning, dom håller inte sitt löfte.

 


 Ett par bilder till som jag tog i går, inga höjdare men vill du inte se, så blunda.



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards