~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 september 2008

Av ~ Ruth ~ - 20 september 2008 10:55

En hel vecka har gått nu, men inte attans så har min nya kamera kommit, det stod leverans mellan 3-7 dagar, i och för sig så är det en vecka först på söndag. Är så himla otålig, vill ha på en gång när jag väl har bestämt mig, därför är egentligen inte postorder något för mig, men får ge mig till tåls, suck. Har nu skummat i genom blogglistan, läst Aftonbladet, skvalpat i mig mitt morgonkaffe med en mjölkskvätt och knaprat i mig en skorpa med ost, nu skall hundarna få sin mat. Solen lyser vackert på oss i Lerum i dag, det gör mig så glad, hoppas det håller i sig, stora förhoppningar är halva lyckan !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards