~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av ~ Ruth ~ - 26 augusti 2008 16:59


Vart tog min guldring vägen ? har blivit orolig :( Stod och fipplade med min ring uppe på altanen hängande över räcket, vipps trillade den ner, har nu letat och letat, plockat bort saker under, men ingen ring. Skall det bli en fortsättning på  "Sagan om ringen" det här. Kan inte fatta vart den tog vägen, tar mig nu en kopp kaffe innan jag går ut igen och fortsätter, det här är inte sant, börjar känna mig tårögd och förtvivlad, snyft !  Skall jag bara få vara ledsen och tungmodig i dag, vad kan liva upp mig ? Snälla Trollpackan hjälp mig, eller är det du som har varit  här omkring i faggorna för överallt där du befinner dig brukar saker och ting ske, eller har du bara busat med mig i dag ? :D, Är det så ? snälla ta fram ringen !

Av ~ Ruth ~ - 26 augusti 2008 10:01

Tittar in en snabbis och återkommer med mera senare. I dag är det duggregn, grått och trist, men dom har lovat bättre väder efter kl. 2. Blev så ledsen när jag tittade in på Agge's blogg och läste dagens inlägg, så i dag får jag börja dagen men med en rejäl Whiskey, fy...F...AN säger jag bara, blir svårt att koppla bort tankarna i dag efter detta. Hoppas jag kan komma tillbaka senare med ett gladare inlägg.

Må så gott !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards