~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av ~ Ruth ~ - 6 augusti 2008 12:00

OS i Peking står för dörren är du intresserad ? Friidrott är inte mitt stora intresse, ingen annan sport heller, men följer med ofrivilligt med eftersom radion står på från morgon till sängdags (är för lat för att byta kanal) så lite kan jag argumentera om det blir någon diskussion hahaha. Förövrigt så är inte sport av någon sort  intressant för mig, men det är konstigt, står TVn på och jag sätter mig där en stund, så kan den stunden bli rätt så lång hahahaha. Kanske kan jag lära mig att gilla sport om jag försöker. Ingen är ju sämre en man kan ändra sig, "som det så klokt heter."

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards