~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 juli 2008

Av ~ Ruth ~ - 22 juli 2008 16:48

Nu har brevet gått i väg till "Blogga", skall bli intressant och se om jag får något svar :-D och om vi kan få igenom några av förslagen, hoppas, hoppas. Då blir det många bloggare som gynnas och blir lika glada som på bilden ovan "Ler".. Meddelar när/om jag får ett svar.


Läser mellan raderna i kommentarer/innlägg att många tror jag hänger upp mig för att vi får betala för bildplats, det är inte det det handlar om. Jag tycker inte att 20 kr. för 100 bilder till bloggen är någon summa, men se det i stort. Vi är i dag 20 427 bloggare, när var och en köper 100 bilder så blir det en rejäl summa: 408 540 kr. det blir mycket på ett år, när man ideligen köper 100 nya så blir det svindlande summor, därför anser jag att vi kan begära lite mera finesser utan att skämmas för det. Blogga kan fortsätta att ha en reklamfri blogg för sina bloggare pga dessa inkomster och det tackar vi för !

Av ~ Ruth ~ - 22 juli 2008 10:28

Dessa önskemål har kommit, har du flera så fortsätt att skriva i kommentarerna fram till kal. 14.00, då skickar jag mailen till "Blogga", så får vi se vad det blir utav det, får vi in något av det så är dom inte helt ovilliga till förbättringar som gynnar bloggen och bloggarna. Till Skogsfruar, du kan få vilken färg du vill på texten, gå in på "Färg & utseende" välj den textfärg och länkfärg du vill ha, många färger att välja på, snyggt att matcha med bakgrunden. Margus skulle själv villa lägga in filmsnuttar, men tror du måste gå via "You Tube" eller någon annan liknande. Man måste ha en Embed-kod, vet inte hur man fixar denna själv, kanske är det någon annan som vet ?

  • Flera teckensnitt
  • Kunna komma åt stilmallen och kodmallen
  • T.ex när man skriver en kommentar skulle det för blogginnehavaren kunna skriva svar i samma ruta istället som det är nu. I gästböcker går det och det är lättare att läsa och få sammanhang.
  • Vilka IP som varit inne på bloggen
  • Möjlighet till några fler bilder som ligger där stadigt i högerfältet
  • Kanske också möjlighet till någon personlig text som ligger standby
  • Att kunna sätta in egen logga överst på bloggen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards