~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 juli 2008

Av ~ Ruth ~ - 11 juli 2008 19:02


Nog kändes det i hjärteroten, men dessa lyckliga hundägare gör att det känns rätt, och jag vet ju att inte alla kan stanna kvar här. Det som också känns så himla bra är att jag vet att dessa nya ägare kommer att göra allt som står i deras makt för att det skall bli så bra som möjligt för dom små, kanon trevliga valpköpare ! Dom vet också att jag alltid finns här för dom. Är så glad för att det just blev er jag fick det rätta förtroende för, ni är toppen ! Som jag tidligare har berättat så stannar Imonia Rozzie kvar här, vill behålla dessa starka linjer för framtida avel. Rozzie tycker det är konstigt att syskonen inte finns här, ser lite deppad och ledsen ut, men det går snart över. Hon har ju sin invanda miljö, mamma och övriga kompisar här, inklusive matmor kvar i flocken. Så blev denna dag, för varje valp som åkte i väg så kom tårarna när dom försvinner, alltid lika sorgset och vemodigt. Allt har en tung baksida, och jag är nog extra känslig när det gäller djuren. Hoppas dom nya ägarna blir nöjd med mig som uppfödare, och jag önskar att dom blir nöjda med sin lilla hund !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards