~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av ~ Ruth ~ - 9 juli 2008 10:29

Gråmulet utan regn än så länge. Får se hur denna dagen blir. Gräsklipp står på agendan om det torkar upp, växer så det knakar nu efter allt regnande. Hundarna har lagt sig och vilar på maten, själv har jag tagit en 2 tår i kaffe muggen. Dagen är som vanligt här på morgonen, samma mönster dag efter dag. Skönt att slippa stress på morgonen, jag hinner det jag skall göra under kommande timmar och med lite god arbetsvilja om den infinner sig. Nu lite frukost till mig också, skall koka mig ett ägg och lite havregrynsgröt (kokt på mjölk) i micron, 1 dl gryn, 2 dl mjölk, i micron 3 minuter sedan stilla magkurret, men vilar på maten det gör jag inte !

Återkommer under dagen.


Nu är klockan 14.45 allt hopp är nu ute, ett hot vilar över oss!

------------------------------------------------------------------------------

Vad skall det bli av dom här molnen tro ? Har på känn att Tor & Odin är på inåtgående, tvi vale för dessa elakingar, snart drar jag för persienerna och drar en luva över huvudet, lägger mig i sängen och drar täcket över luvan som en extra säkerhets åtgärd. Något gräsklipp i dag kan jag glömma, nu är det glömt ! tanken får återuppstå i morgon. 


 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards