~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

Hur går det i kväll tro ???

Av ~ Ruth ~ - 18 juni 2008 20:04

Nu blir det fotboll, tittar på TV'n och lyssnar på Lasse Granqvist på radion, lite jobbigt för det är en liten fördröjning på tv bilden. Radion gör matchen extra spännande. Slatan skall spela i kväll, får se hur länge han håller, han får nog linka eller bäras av planen. Vinner Sverige tjaaa, hoppas, men må bästa lag vinna.  Men håller på Sverige så klart. Sverige har ju aldrig förlorat en landskapsmatch mot Ryssland, och det räcker med att spela oavgjort i kväll. OK 2-1 till Sverige kan jag kanske tro det blir ! På Avenyn i Göteborg blir det nog kaos och hysterisk fotbollsyra, ingen biltrafik där i kväll och en storbildsskärm har satts upp kvällen till ära, jisses och pina !

 -----------------------------------------------------------------------------------------

....Summa och kardemumma....


Sverige är ledsna och besvikna nu, suck :-{


....Klockan är slagen och Sverige är borta från VM 2008....

Men som jag skrev må bästa lag vinna och så blev det, suck :-{

 
 
lillis

lillis

18 juni 2008 20:24

Jag är inte intresserad av fotboll,menjag hoppas att Sverige vinner.
Ha det gott
kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Frumpan

Frumpan

18 juni 2008 21:04

Tittar in och önskar dig en härlig midsommar!

Kram

http://Frump.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

18 juni 2008 21:17

Ja, vi får se hur det går. Alla verkar så säkra på att Sverige ska vinna, men jag vet inte jag;)
kramen

http://trollpackan

 
Monica

Monica

18 juni 2008 21:44

Jag tittar inte heller på matchen och min gubbe har stängt av tv:n och gått och lagt sej, han lyssnar på radion istället. Sverige låg under med 1-0 förut...nu vet jag inte ställningen.

http://violett.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

18 juni 2008 21:45

Jag kommer inte att kolla på fotbollen i kväll. Lyssnar hellre på radion och gör något annat under tiden. Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

18 juni 2008 22:48

Är inte intresserad av fotboll alls, men tyvärr så får Sverige åka hem nu...ja så är det i spel.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

18 juni 2008 23:10

Är inte intresserad av fotboll jag har ju så många andra intressen, du vet vad jag menar,C,A,O, lös den om du kan

http://Prilyckans

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

18 juni 2008 23:36

Det var vad jag tänkte. Sverige har faktiskt inte så bra lag. det går inte att hänga upp hela laget på två skickliga spelare! God natt min vän och kram på dig!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards