~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 27 maj 2008 19:07

Har inte haft tid att sitta vid datorn i dag, har planterat och grejat. Köpte 3 par byxor till som slutar strax nedanför knärna, efterom jag inte är så mycket för kjol så är det här ett bra alternativ. Köpte även en kvist-tomat planta, och en ampeltomat planta. nu får jag nog ge mig, är fullt över allt ute.


I dag vill jag visa er dessa !


Samlardockor som är nummrerade och 78 cm höga är en god vän till mig ägare till. Flickan har hon köpt och pojken har hon själv gjort, den skulle ju ha en bror oxå. Det är en lång procedur att tilverka dessa, bara bränningstiden är 40 timmars jobb. Frågade henne om hon kunde berätta hur man gör och den berättelsen blev lång. Just nu håller hon på med en ny. Det är ingen billig hobby men väldigt roligt och intressant, och himla mycket piller jobb. Hon går en kurs för att lära sig allt det här. Otroligt söta och naturtrogna, sådana gullungar skulle man inte tackat nej till..

Är barnsligt förtjust i dockor trotts min ålder "Ler" ..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards