~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 26 maj 2008 19:41

Har inhandlat 2 vindruverankor i dag, kan inget om dess ve och väl så jag får slå upp på Goggles. Funderar att plantera dom i 2 jättestora krukor (20L) Kanske blir det pannkaka av allt ihop, men skall testa i alla fall, kan ju inte mera en misslyckas.

Råd och tips om vindruveodling mottages med stort tack. Dom skall väll ha något att klättra på också så dom inte hamnar på gräsmattan ? för då blir det ju mask i dom, usch inte gott. Vet inte vad det är för druvsort, ej heller dess färg, kärnor icke kärnor ?? allt får bli en överraskning när det är dags att skörda.


Har även köpt mig ett par byxor (färg beige) som man kan korta av benen med en knapp, även 2 toppar, en vit och en svart. Har inte tålamod att prova kläder får näst intill panik, burrrrrr.


Väl hemkommen så beslöt jag att det skulle bli Pizza, var så himla hungrig så det skulle ta för lång tid att knäppa på spisen och börja kockelera själv.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards