~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 25 maj 2008 15:04

En dag som vi mödrar nog inte har missat. Fick dessa vackra blommor av min dotter Susanne. Båda sönerna har ringt och grattat, så ingen har glömt mig, men avstånd, egna familjer och aktiviteter gör att ingen kommer hit. Men vi firar inte på det sättet med stora middagar i ny och ne. Nästa helg är det barndop, lilla Liam skall få vatten på kvarnen huvudet och farmor skall fälla en tår, det är så rörande och gulligt tycker hon :-) då blir det fira !


Ha en fin dag i det soliga och varma vädret !



Tusen tack Cina för detta vackra kort. Liljekonvaljer är

en stor favorit, dom är så underbart vackra och dofter

så ljuvligt gott !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards