~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

Ett år på bloggen och är mätt och belåten !

Av ~ Ruth ~ - 24 maj 2008 19:33

Firar ett år idag !!

 I dag firar jag min ettårs dag på bloggen, oj vad det här året har gått undan och ett år äldre har även jag blivit, är det verkligen så, uschannemig. I kväll skall jag fira. Hurra för mig, ett år ute i  cyberspace med min blogg, så många trevliga vänner jag har träffat. Tack för att jag blev påmind, annars hade jag glömt denna dag :-) !

¨*•.¸.*.¸.•*¨*•.¸.**.¸.•*¨*•.¸.*.¸.•*¨*•.¸.*.¸.•*¨*•.¸.**.¸.•*¨*•.¸.*.¸.•*

Nu är maten förtärt och 3 glas vin åkte ner och den ligger som bomull omkring kycklingen. Himla gott var det, känner mig så nöjd, nu skall hundarna få sitt och då är jag rätt så ledig sedan. Just nu ligger alla hundarna (ej Enya som ligger hos valparna) med Arne i soffan och myser. Lördagskvällen inträder med allt vad det innebär. Slagerfestivalen tja, är inte så hysterisk på den men vill ju höra eller se hur det går för Perelli om hon kan få den Svenska flaggan i topp ! Njut ni som kan av den biten, vi andra får varva TVn med annat kul. Kommer nog att ta min stickning och göra några varv, har blivit lite av den varan på senaste tiden, hmmmm, det blir nog några varv har jag beslutat just här och nu.


Njut av kvällen, vad du en har för dig så hoppas jag att det är något bra !

...Får nog läsa om det på era bloggar under morgondagen...

 
 
Ingen bild

alexander

24 maj 2008 20:04

Grattis min kära mormor på 1 årsdagen på bloggen :) det va inte dåligt :):)

 
Ingen bild

cattha

24 maj 2008 20:24

grattis till årsdagen.
gud så söta vovarna är.
o din paj tar jag gärna en bit av mums älskar rabarber)
cattha

 
Birgitta

Birgitta

24 maj 2008 21:22

Grattis min vän på ett årsdagen :)
Ja du, ett år går verkligen fort!
Är inte heller så hysterisk på slagerfestivalen, men ska i alla fall kolla hur det går för Perelli.

Tack för din kommentar om mitt fågel foto :)
Kramiz

http://birgittas.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

24 maj 2008 21:37

Grattis till din 1-årsdag på bloggen!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Grattis till 1 år!

Grattis till 1 år!

25 maj 2008 08:45

Grattis till detta året. Har en bit kvar dit jag.....
Vakna Ruth, det är Mors dag nu!!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

25 maj 2008 09:56

Lite försenad men...Grattis på ettårsdagen.
Ha en härlig Söndag. kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

25 maj 2008 10:27

Hm ett lite försenat grattis då:) Inte klokt vad ett år går fort!
Önskar en trevlig morsdag till dig och alla andra mammor också såklart!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

25 maj 2008 11:02

Grattis till 1-årsdagen!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

25 maj 2008 12:03

Gratulerer med 1 års dagen for blogging Ruth:))
Ha en fin morsdag i dag også.
Klemmer fra meg.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Frump

Frump

25 maj 2008 12:40

Grattis på ettårsdagen!
Visst är det kul att blogga, jag älskar det!

Ha en riktigt go och härlig dag! kram

http://Frump.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

25 maj 2008 18:12

Grattis på 1-årsdagen!
kramen!

http://trollpackan

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

26 maj 2008 12:45

Grattis till ettårs dagen! Kajan har flugit till skogs, men hur gick det med Banjo?
Vad minns du om detta år i din blogg. Mins du när och vilket inslag som gav 33 kommentarer? Mins du när dina vänner hälsade på för första gången? Har nyligen gått tillbaka och läst vad du då hade för inlägg! Många har kommit in i din blogg men sedan försvunnit en del har varit dig trogen och är kvar.Vissa har försökt att varje dag komma till dig. Din blogg har innehållet deta år mycket skiftande inlägg, men alltid intressanta,lärorika och roliga. Kram min vän!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards