~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 19 maj 2008 20:50

I dag fick jag mig ett gott skratt som förlänger livet. Hur barnslig får en vuxen karl vara ? jag bara undrar hahahahaha. Tror att alla karlar är lika dana.. Om detta skriver jag i morgon, så missa inte morgondagens avsnitt !


God natt och sov gõtt, inga flera inlägg i kväll !

Av ~ Ruth ~ - 19 maj 2008 20:45

Glöm inte att svara i den nya "Sifo undersökningen" !

Av ~ Ruth ~ - 19 maj 2008 12:12

I dag blir det fåordigt om valpar, allt är bra och natten har varit lugnare, så det finns inte så mycket att sia om på den fronten. Sporrarna (den extra klo) på framtassarna är nu ett minne blott på dom små liven, skönt att dom är borta.


Visar en liten snutt på hur mönstret blir på Liams nya vinter-olle, den blir i Norges färger rött, vitt och blått.


I natt har det åter varit frost, men alla mina blommor klarade sig tack vara mina åtgärder som jag skrev om tidligare. Syrenens blad hänger ledsna i topparna, hoppas dom inte har blivit skadade i natt. Nu skiner solen och det är varmt och skönt, även frostrisk kommande natt, men det fixar sig.


Skall nu dammsuga och byta rent i valplådan, Enya skall också bada bakdelen så det inte börjar lukta apa, blöder och grisar fortfarande men är snart övergående.


Återkommer senare om det är något nytt om ditt och datt !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards