~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 14 maj 2008 12:05


Kikade in på loppis i förgår, en dam stod och tittade i smyckelådan, när hon gick så tog jag en titt, såg det här armbandet och satte det på mig, damen skulle ha 10 kr för det. Väl hemkommen tyckte jag det var en stämpel på det (väldigt liten) DET VAR GULD ! hur många kan köpa ett guldarmband för en fjuttig tia ?? fick nästan lite magknip när det gick upp för mig, vem har lämnat in sådant ? troligt vis så förstod inte personen dess rätta värdet och trodde det var skräp. Kanske gå tillbaka till "Röda Korset" och lämna en slant till, skäms faktiskt för detta köp som är värd så mycket mera..

 --------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag lagt ut en sida med Bloggbakgrunder, se under **Länkar**.

Hoppas på en länk till min blogg om du använder något av lapparna !

...Har kvar att göra en beskrivning hur du byter på bloggen...

Av ~ Ruth ~ - 14 maj 2008 10:56

Kommer att göra en sida med bakgrunder som jag lägger på en av mina övriga sidor med länk hit. Det kan ta någon dag innan jag har fixat det, men det kommer !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards