~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 13 maj 2008 14:25


   Har funderat på att göra några blogg-bakgrunder för er som inte själva kan, utan använder dom som finns på blogga, dessa är så tråkiga och trista. Skriv gärna i kommentarer om du tycker det är en bra idé. Många vet inte hur man lägger in egna bakgrunder, och det är inte så enkelt om man inte kan, av den anledning kommer jag även att lägga ut en förklarning till hur du skall göra med mina /egna bakgrunder. Skall göra en bakgrundsida som jag länkar till om intresse finns. Eller om du har en egen bild som du tror kan passa som bakgrund (alla bilder lämpar sig inte) så maila den till mig så gör jag ett försök, adressen finns på min "presentation".

Av ~ Ruth ~ - 13 maj 2008 10:16

Trollpackan hon kan Tarot och har tolkat mitt kort som är: "Översteprästen".

Själskortet kan hon räkna ut med hjälp av födelsedata: år, mån och dag. Genom det här kortet så finner hon min livsväg. Det visar vilka inre kvaliteér som ska utvecklas, hur jag ska hitta mitt inre, sanna jag och vad jag ska jobba med.


Så här blev resultatet: Personlighetskort: Översteprästen 


Du har båda fötterna på jorden, bär på mycket kunskap och uppfattas av omgivningen som någon man kan gå till med sina problem för att få råd. Råd ger du gärna eftersom du vill hjälpa alla att reda ut sina trassliga liv, men du ska träna dig i att bara ge det till dem som ber om det för det kan uppfattas som att du kommer med ”moralkakor och pekpinnar”.


 Du strävar efter harmoni och du är bra på att lösa kriser, och du är traditionell, envis och trofast och du skulle ha svårt att skilja dig.

Det du behöver öva dig i här är att våga ”släppa loss” lite, släppa taget och se vad som händer.


Ett stort tack  till vännen Trollpackan !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards