~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 9 maj 2008 14:51


För alla goda råd till mig efter gårdagens eländiga erkännande, det är vidrigt svårt att låta bli både det ena och det andra, men jag ger mig inte. Om det sedan tar 1- 2 eller 3 veckor dit så sker det ett nytt liv för mig, det är jag fast besluten på, det mognas mera för varje dag som går.


Nu har jag varit duktig, klippt alla gräsmattor, även utanför staketet mot gatan, 2 bensintanker gick åt, det var kämpigt i denna värmen.

Nu har jag duschat och svalkat ner mig, skönt.


Nu skall jag ner till torget och köpa ett par blommor till, kan inte låta bli. Sedan blir det en glass på parkbänken och en trisslott. Väl hemma väntar flera lådor och skåp på att rensas, fullt upp med andra ord.


Vi hörs nog senare i kväll och då kommer jag också på besök till er.

 Njut av värmen som råder ni som kan och orkar !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards