~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 7 maj 2008 09:11

Nu har jag rensat i mina klädgarderober, och det blev inte lite som skall skickas med klädinsamlingen, 6 sopsäckar. Massor av vinterkläder, skinnjackor, kappor, dunjackor och västar, drygt 2 säckar. Nu är det slut sparat, kommer aldrig ner i vikt så jag kan få dom på mig mera. Nu gapar det tomt i klädskåpen, vad göra då ? jo skall köpa lite nytt, ett par jeans, 2 par bättre byxor och matchande kläder upp till, då får jag en bas att utgå ifrån. Skall införskaffa kläder med mera eftertanke hädanefter. Skall försöka att undvika impulsköp, man behöver inte så himla mycket. Hemma går jag bara i bekväma mjukiskläder, byxor med resår i midjan och T-shirt eller en tunn tröja. Det kanske blir så när man har flera djur i huset, det skall vara tåligt och smuts avvisande och tåla att tvättas ofta utan att tappa färg och form. Det är oftast bara jag som så lätt tappar formen "Ler"..


Hoppas vi alla får en fin och frisk dag, solen lyser på mig !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards