~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 april 2008

Av ~ Ruth ~ - 21 april 2008 23:35

Tittar in för att önska er alla en riktig God Natt, saknar fantasi och ork för att skriva i dag. Dagen har varit varm, ja ett riktigt sommarväder, får se hur länge det håller i sig, så njut av solens strålar så länge dom finns kvar. Får se hur nattsömnen blir, det är ju fullmåne, kanske kommer Vargarna att yla och stör nattsömnen...

En drömfylld natt utan spöken önskar jag er alla !

Skriv och berätta om natten, mardrömmar eller ljuva drömmar !


Avslutar med en söt fräckis:


- Vad heter det när man ligger på varandra? sa lille gossen fundersamt. Skolfröken andades djupt och försökte reda ut begreppet blommor och bin. Men gossen verkade måttligt intresserad.
Nästa dag kom han till skolan mycket nöjd:
-Nu har jag tagit reda på vad det heter, det är våningssäng !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards