~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 april 2008

Av ~ Ruth ~ - 16 april 2008 22:49

Har inte kommit mig för att blogga i dag, vad skulle jag skriva ? Hjärnan var nog överfylld för att tänka klart, så det blev en tvätt på 40* men inte räckte det, känns fortfarande överfylld med en massa onyttigt trams. Har inte börjat på något nytt med mitt garn, stora härvor skall nystas upp, men har inte plockat fram grejerna som skall ge mig den hjälpen som krävs för att göra det möjligt, annars så är det ett roligt jobb, bara att veva fina nystan från en snurrande härva, no problemas, blir nog i morgon. Skall göra färdig min babykofta först så det tar nog någon dag. I morgon em. skall vi ut och käka middag och koppla av lite, sker inte för ofta. En varm och skön dag i dag, rensade bort lite torra växter ute ifört bara en T-shirt, solen värmde ganska bra. I kväll har det blivit mycket Tv, riskförlossningar och komplicerade olyckor, så jag får se om det återkommer i mina drömmar i natt, hoppas inte det. Skall sätta mig och fästa massor av trådar på rygg och framstyckena på koftan innan sovdax.


Så mina vänner där ute, hoppas att ni får en skön vila i natt och en bra dag i morgon.Sov utan mardrömmar och God Natt !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards