~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 april 2008

Av ~ Ruth ~ - 6 april 2008 00:49

Dagen i går blev en heldag med hemmajobb, känner mig riktigt nöjd, har grovstädat allt på 1:a våningen, har kvar lite i vardagsrummet och det tar jag i morgon. Har 2:a våning och källaren kvar. Känns så skönt när det är avklarat, men det är ett otacksamt jobb, om ett par dagar så är det att börja om från början " så är det att vara hemmafru med flera hundar. Kliar i fingrarna efter att börja sticka något nytt också, har fått beställning på en tröja till Liam för att användas svala sommardagar, får vi en sommar lik den förra så behövs det minsann. Naturligtvis så blir det sock-kängor i samma garn till tröjan, dom blev omtyckta, farmor blev så glad :-)


Visar en nytagen bild på mormors hockey tös som nu har fyllt 17 år, usch vad tiden går snabbt. Hon är himla duktig på skridskorna och med klubban i näven och har stora chanser till att komma med i det Svenska damlaget i hockey nästa år. En skötsam flicka. Idrotten tar all fritid med träning och matcher, så sattyg och uteliv finns det inte utrymme för. Idrotten räddar dom från alla frestelser och faror, det är skönt. I senaste matchen råkade hon ut för en olycka med sitt knä, vi vet inte om korsbandet har gått av, skall till läkare igen. Brodern Alexander är också duktig i hockey, så där är det sport för hela slanten, aldrig är dom hemma, suck! Nu fick jag avsluta med lite skryt över mina barnbarn "för jag är en stolt mormor så det så"..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards