~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 28 mars 2008 23:35

Sent in i kväll, men dagen har inte gett mig tillfälle förut. Mat Tina med sin partner Thobias segrade i årets Let's Dance, väl värda en seger, nu går nog matlagningen som en dans, GRATTIS ! Även en honnör för Färjestad som segrade över Linköping i kvällens hockey duell, duktigt jobbat pojkar ! Här hemma har det inte skett så mycket, stickade klart Liams små tusseladder, dom blev så söta, men riktigt klurigt för jag hade inget mönster, så jag viste inte hur många maskor det skulle vara, eller hur långa dom bör vara, så det blev på en höft, skall bli kul och se om dom passar. Snöade hela förmiddagen, efter en kylig natt -17,8*, just nu på nollan.

Nu skall jag krypa till kojs, John Blund kallar på mig.

God natt !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards