~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 27 mars 2008 11:40

Åter en dag med vackert solsken. Natten har varit kylig -19*. Sitter här med en kopp kaffe och tittar på 3 ekorrar som tycks leka i tallen här utanför, fulla av energi och nyfikenhet. Hade besök i går kväll av 2 grannar som var hit för att titta på Färjestad-matchen (hockey), det blev åter en flopp för Karlstads pojkarna, kommer nog inte att bli någon medalj där inte. Blir småförbaskad när jag sitter här, ett stort mail är på väg in, har matat på i 40 min. nu och kommit till 50 %, förmodligen stora bilder eller en PPS-fil. Frukosten har intagits, 1 macka med kräftost och hårdkokt ägg. Blir så förbenad på kräftost i tubförpackning, går fasen inte att trycka ut innehållet, stod och petade med en virknål och klämde allt vad remmar och tyglar höll  (köpte en tub eftersom det är bara jag som äter sådant). hur i h.sike  kan dom ha ett så lite hål när det är kräftbitar i ?? hur löste jag nu detta, jooo, klippte upp tubens botten och tryckte ut innehållet i en burk, skall skicka ett surt mail till dom. Samma sak är det med Pepparrot i tub, alla fibrer korkar till öppningen. Så se upp med tuber som innehåller annat en kaviar och majonnäs. Frukosten blev ingen njutning efter allt strul. Längtar redan efter middagsmaten som i dag skall bestå av en ugnspannkaka med fläsk och lingonsylt..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards