~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 26 mars 2008 16:44

Solen skiner så vackert i dag och det är ett strålande fint väder när vi firar..Vårat lilla sockergryn Debbie fyller 1 år i dag, stora tösen nu, men vilket barnasinne denna lilla busan har, så himla lekfull och glad, ett riktigt charmtroll. Matta och husse är så stolta över denna gosiga vovve. Ett stort tack till Gunilla och Sven för den goá tösen.


Fågelkvittret som började för en vecka sedan har nu tystnat, dom har nog insett att våren med takdropp och flera + grader lurade dom rejält. Ekorrarna har också barnafödande i tankarna för dom har plockat så mycket päls från sina svansar för sitt bo-bygge, så dom ser riktigt lustiga ut, svansarna har varit så tjocka och buskiga, så nu fryser dom nog vill jag tro. Säkert så har våren återkommit till Lerum när vi kommer hem om några dagar. Vill tro att växterna ute har tagit stryk av den senaste veckans bistra kyla och snö. Nu skall jag ta en kopp kaffe och sticka några varv på barnbarnet Liam's små sockar.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards