~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 8 mars 2008 23:46

Egentligen känner jag inte för något bloggande i kväll, är trött och slö efter en trevlig kväll hemma hos goda vänner. Smörgåstårta var det som bjöds på, med massor av räkor och vin. Himla gott, men mäktigt, mätt så det står mig upp i halsen, magen blev mätt före ögonen. Kaffe och flera hembakta kakor och en god likör där till.


Tittade lite förstrött på melodifestivalen, men blev besviken tyvärr över låtar som ej gick vidare, men som alltid smaken är som baken, delad..


I kväll regnar det ute och det är +2*, fryser det på nu så blir det en blank is som heter duga, blir riktigt orolig, hoppas det går över i snö under natten.


Skabbräven har inte syntes till efter att vi satte upp grävling buren, kanske har hundarna skrämt bort den (inte våra). Holländerna som har köpt ett hus här i området är här med sina polarhundar och när dom sätter i gång (vilket sker ofta) så låter det som en stor flock med vargar, dessa 8 hundar ylar i kör och för ett hiskeligt väsen, inte undra på att Mickel Räv har flytt fältet.


Nu skall jag krypa till kojs, nattsömnen senast var inte så bra, som vanligt mardrömmar. Konstigt nog så är det bara sådana drömmar man kommer i håg, inte dom som är roliga och mysiga (men kanske har jag inga sådana drömmar ?)


God natt där ute och sov gott, för det hoppas jag att jag skall göra !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards