~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 7 mars 2008 19:36

Åter en dag av tristess och hundarna får bara vistas i hundgården pga. skabbis. I dag har inte räven synts till, så grävlings fällan står orörd. Har fått lite noja, tycker att dom har börjat att klia sig, hoppas det bara är inbillning. Försökte gå på skaren i dag, men den höll inte, benen förvant till knävecken, så det var bara att kravla sig ut på vägen tillbaka. Den är så blöt och smutsigt på vägen så bilarna är ett aber, man får klä sig i galonizzar som bara är att spola av. Hundarna ser också för jäkliga ut efter en kontrollerad prommis längs vägen. Ganska flitig trafik mot Norge, vägen går ju alldeles utanför huset och många är i Trysil och åker skidor. I dag ar det varit +3* efter en kylig natt på -15* så det är rejäla svängningar i temperaturen. Nu skall jag snart titta på "Let's Dance", vem åker ut och vilka blir kvar, det missar jag inte. I natt väntas mera snö, kul !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards