~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 3 mars 2008 21:14

I dag har vi farit på dom otroligaste vägar här omkring, både plogade och ej plogade, tur man har 4-julsdrift annars hade vi blivit stående ute i vildmarks skogen. Det är vackert i naturen denna årstiden, så lugnt och fridfullt, tyst och rogivande. Har varit hundvakt hela dagen för 2 Cavaliertikar, husse ligger på Torsby lasarett och matte var på besök, men tyvärr så får inte dom 2 barnen vara med. Orättvist kan det tyckas, matte & husse får vara med på ett djursjukhus men inte tvärt om, diskriminering :-(  Dessa 2 vovvarna går så bra med mina hundar så det har varit bara roligt. Skickar med ett par bilder som jag tog i dag. I natt blir det kyligt, just nu - 11,6* Får elda lite extra i vedspisen i kväll. En bil körde på en Älg här i em. vet inte hur det gick med dom som satt i bilen, men räddningstjänsten hämtade den döda älgen, såg när dom passerade här, ruskigt.. Mera blir det inte från denna dagen ! Kanske kan jag fresta några bloggvänner med lite snö-bilder, mysigt tycker jag, tralla la !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards