~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 1 mars 2008 12:52

Fy vad det var svårt att komma in på bloggen, men kämpade mig fram.


Ja nu är vi på plats i snöriket, var framme vid 5 tiden i går em. Det började snöa lite lätt i gårkväll och håller fortfarande på. Resan gick bra, inte så mycket trafik så det gick undan. Sätter in in liten bild taget från mitt sovrumsfönster nu på morgonen, den blev mörk, men du ser att nog har vi snö :-)) 1 timma efter att vi kom hit så ringde telefonen att en grönsaks paj var klar för att avnjutas, så vi behövde inte äta den medköpta grillade kycklingen, så nu är middagen räddat för i dag också. Kommer löpande små inlägg här ifrån så ni vet att vi lever. Gubben är ute och kör med snöslungan så vi kommer fram till vedboden för att hämta ved. Det sprakar så härligt i spisarna och varmt är det som tusan +25* :-) Nu droppar det från taken, blää.

Ha en fin helg !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards