~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av ~ Ruth ~ - 24 februari 2008 19:10

SKRATTAR, förra gåtan var så enkel så en 5 åring skulle klarat den :-)

Den är nu avslutad, alla gissade rätt, så svår var den "Ler". 
Pannkakan var god som attans med vaniljglass och hjortronsylt, mmmmm.


Gör ett nytt tappert försök, vad är det jag har fotat och visar upp nu då ?


Lägger ut svaren som ej är rätt. Fortsätt Gissa om du ser att det är fel !


Bild 1. är en del av ett verktyg i köksregionen.

Bild 2. Visas hela, så ingen ledtråd.

Av ~ Ruth ~ - 24 februari 2008 15:45

Har fotat något, och jag vill att du skall gissa vad det är ! Så regnigt och blåsigt här i dag så det gäller att hitta på något kul, i brist på annat kul så blev det en liten gåta (kanske inte så kul :-).

Svaret kommer senare i kväll, så sätt geniknölarna på prov. I dag väljer jag att godkänna svaren, ingen vet vad den andra har svarat, fniss..

Lycka till !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards