~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av ~ Ruth ~ - 21 februari 2008 23:34


Måste bara visa bilden på denna uppfinning för slöa karlar som inte orkar kröka ryggen, säkert ett hemmabygge som många lata karlar skulle vilja ha hemma :-)


Hinner inte blogga om dagarna, är det fullmånen som ger mig energi utöver det vanliga ? Tycker det går i ett hela dagen. I dag har det varit en grå, regnig  och dötrist dag som inte bjuder på utevistelser. Blåser lite i kväll och det tränger in genom väggarna, så det känns så rått och kyligt inne också. Har inte fått badat hundarna som jag hade tänkt i går, hoppas på bättre och varmare väder så dom kan självtorka, det är skonsammare för pälsen. Tvättmaskinen har gått varm i dag, så i morgon blir det stryka, stryka, inte det roligaste, men ack så skönt när det är över.


Hinner nog inte hälsa på er alla i kväll, men skall försöka ta igen det i morgon.


Ni där ute som är duktiga och flitiga på att sticka, har sökt med ljus och lykta efter mönster på en stickad keps med skärm (beskrivning på Svenska). Har någon ett liggande i byrålådan ? Tacksam om du vill dela med dig till mig ! Hoppas på respons, är så taggad på att testa :-)

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards