~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av ~ Ruth ~ - 19 februari 2008 18:28

Trodde jag hade ett djur i sängen som hade bitit mig när jag vaknade i morse, näää med lite efterforskning så hade jag rivit av en skorpa på underarmen, både jag och lakanet var blodigt. Började även fundera på om det hade varit en vampyr i mitt sovrum under natten. Har åter haft en ryslig dröm i natt, drömde att jag trillade ner från en klippa och blev hängande i en kvist, 10 meter upp till toppen och 100 meter ner till marken, då vaknade jag av att jag skrek och tårarna rann nerför kinderna, helt genomsvettig och skakig. Kanske var det då jag rev mig blodig i ren förtvivlan. Denna gången gick jag upp och tog mig en macka, stannade uppe en ½ timma, somnade om och sov till kl. 9 utan att fortsätta min mardröm gudskelov. Ingen film på TVn som var upphovsman till denna dröm. Är väldigt rädd för höjder så drömmen var en rysare av stora mått, av bara tanken så här efteråt så blir jag darrig. Hoppas på en ljuv dröm i natt som får mig att vakna med ett leénde på läpparna !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards