~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 februari 2008

Av ~ Ruth ~ - 16 februari 2008 18:17

I gårkväll dansades det på TVs "Lets Dance" och vilken fest, Richard och Cissi blev riktigt besvikna eftersom dom röstades ut. Alltid tråkigt när någon får lämna golvet, men det är ju tävlingens regler. Undrar hur jag skulle klarat mig om jag var med :-)

men det är bara kändisfolket som har den turen.


Har alltid gillat att dansa, all sorts dans men inte folkdans och ringdanser. Har gått dansskola en gång i min gröna ungdom, sedan dess har det varit en stor passion. Nu mera blir det en liten svängom på köksgolvet när ingen ser på, jooo, hundarna som tittar fundersamt och hejar på mig (skäller i högan sky :-) vet inte om det beror på att dom beundrar min dans eller tror att jag har blivit snurrig i knoppen, tror nog att det är det förstnämnda :-)


I kväll kommer ännu ett musikjippo av stora mått "Melodifestivalen" om den kommer det en kort kommentar i morgon, segrade rätt låtar ? I kväll skall jag njuta, musik är livet, utan den tristess och tystnad. Radion står på non stopp från morgon till sängdax här i huset, " ingen musik ingen glädje och jag är en glad skit (oftast) ! "

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards