~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av ~ Ruth ~ - 10 februari 2008 20:12


En lugn söndag har det varit, men natten var inte så kul hade mardrömmar, vaknade och försökte hålla mig vaken en stund, somnade om och eländet fortsatte. Var på en stor färja som kapsejsade och började sjunka, livbåtarna räckte inte till för alla och jag blev utan, fy vad jag kämpade för mitt liv, kommer inte ihåg hur det slutade, lika bra det. Arne vaknade av att jag skrek och viftade med armarna, vaknade även själv av mitt spektakel där i sängen. I natt vill jag ha ljuva drömmar som kompensation för förra nattens plågor. Har så jäkla lätt för att drömma om filmer jag ser på TV'n så det är nog inte så bra att jag fick en egen TV och kan välja fritt, gillar katastrof filmer, men inte deckare dom får vara för mig. Komedier och romantik går också hem på min TV. Nu skall jag titta på 4:an ½ 9, "Annan del av Köping" sedan är min TV kväll slut, säkert även jag också  ..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards