~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av ~ Ruth ~ - 16 januari 2008 20:34


Ja nu är vi hemma och har lämnat vinterriket bakom oss. Väl hemma nästan storm och regn samt +7 *, vad är det för fel på södra Sverige? (jag bara undrar,) tittar upp mot himlen men ser inte han där uppe, inte heller så får jag något svar :-(  Det knakar och brakar omkring husknuten, får en känsla av "Gudrun".. Kom hem ½ 6 i kväll, köpte oss pizza, var vrålhungriga. Nu har vi och hundarna ätit och är nöjda och belåtna. Nu skall jag börja packa upp alla väskor och kassar, hämta upp mina blommor från källargolvet och se vad som har gått hädan eller om alla har klarat sig välbehållna om en lite luggslitna, har inte vågat gå ner och smygtitta ännu.

Detta får bli rapporten från i dag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards