~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av ~ Ruth ~ - 14 januari 2008 00:37


Vi har beslutat oss för att åka hem på onsdag om vädret är gynnsamt, det känns inte roligt men ett måste. I dag har vi varit och hälsat på i stugorna här omkring och avslutade dagen med att spela kort med våra kära grannar Gullan och Folke. Såg slutet på Grammisgalan efteråt, tycker inte att Slatan var värdig Jerringpriset, han har inte spelat hela året i Sverige, och jag tycker han är över reklamerad och stöddig, det skulle blivit Susanne, men folkets röst är lag och inte min. Nu skall jag nana kudden så jag blir pigg i morgon för att packa och städa. I dag har det varit ett par + grader och töväder och all den vackra snön i träden har töat bort, men det kommer något i luften nu så det kan vända snabbt igen, oj vad det skulle bli isigt ute. Är tom i huvudet så det blir ett slött inlägg utan innehåll.

God natt och dröm gõtt mina vänner där ute !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards