~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av ~ Ruth ~ - 13 januari 2008 23:20


Började med snöröjning efter gårdages ermiddag och nattens snöfall, för min man. Det hade kommit ca. 30 cm. Tur att grannar har snöslungor som man kan få låna även om det medför snöröjning på flera ställen. Under natten så har det varit -16*, men under dagen i dag så har det varit ca -8*. Nu har det börjat snöa igen, alltid lika intressant att titta ut på morgonen och se vad som har skett under natten. Har haft besök av min kära lillasyster i dag som är 2 år yngre en mig, och hennes man. Så roligt när vi inte träffas så ofta, bara när vi är här så kommer dom troget. Tusen tack för besöket Ellen & Jan. Fick en stor fin tavla 75 x 56 cm, en kopia på den som hängde på väggen i vårat barndomshem. Det är dom 10 budorden och fadervåret. Den är stor med en vacker ram och väcker många härliga barndomsminnen, så många gånger jag har läst på denna tavla, blir faktiskt tårögd. Det var så svårt att ta bild på den för blixten speglade sig i glaset. En riktig trevlig dag blev det denna söndag, tack för att ni förgyllde min dag !  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards