~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 januari 2008

Av ~ Ruth ~ - 11 januari 2008 23:53


I kväll blir det stort sett bara att kika in för att önska er en riktig härlig och drömfylld natt. Har inte varit något speciellt som är att skriva om här i dag, somliga dagar blir bara så, men det bevisar bara att det har varit lugnt och fredligt i stugan. Har jobbat en del vid datorn med hemsidor. Kom underfund med att min Kennelsida har sett ut på samma sett i ett par år, så jag har gjort lite nya saker som jag givetvis inte är nöjd med, loggan med kennelnamnet gjorde jag 3 olika innan jag blev (lite) nöjd med. Innan januari är slut så blir det nog något helt annat vill jag tro. Det är roligast att göra nytt för andra en för mig själv, tråkigt nog. Nu skall jag krypa ner i sängen och slumra in i drömmarnas värld, hoppas jag slipper att räkna får, är så trött på alla ulltussar som hoppar över staketet i strida strömmar, så oftast leker jag fågelskådare det går bättre "Ler". John Blund dröjer oftast med att komma, vill nog inte störa mig i mitt nattliga jobb !

God natt till alla er där ute..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards