~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av ~ Ruth ~ - 6 januari 2008 23:47


I dag fick snöslungan komma fram, har kommit rejält med snö (vill inte hem :-) Det har gått stora bilkaravaner efter vägen i dag, skidåkare från Sälen och Trysil's skidanläggningar, ett riktigt lådbilsrally, alla med skidboxar på taket. Nu är skidhelgerna över. Här är det lika långt till alla stora skidorterna Sälen, Trysilfjället och Branäs, ca. 5 mil, så här är det bara att välja om man är intresserad av skidor. Mina barn och barnbarn är ofta här uppe under påsk för att åka skidor, Trysil i Norge får högsta betyget för sina backar. Sätter in en bild som vi tog när vi åkte förbi Branäs på kvällen, alla backarna är inte upplysta, men så mysigt det såg ut i vintermörkret. Skidorna har vi lagt på hyllan sedan många år tillbaka, har blivit för feg, skulle nog inte klara barnbacken en gång :-)

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards