~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av ~ Ruth ~ - 3 januari 2008 23:55


Har inte så mycket att berätta från denna dagen. Har stickat varje ledig stund. Varit hos en granne här och fått en massa garn som var tänkt till Röda Korset, (så fy på mig som la beslag på påsen.)  Så nu får jag se vad jag hittar på. Tofflorna är också klara nu. I morgon så skall vi ha middagsgäster så då blir det städa och feja. Fin snö har det kommit i 2 dagar, det blev till att skotta även om det inte är så mycket. Nu skall jag hälsa på "John Blund", har kämpat rätt länge nu. Är så sömnig på kvällarna här uppe, det är så annorlunda luft, skönt om jag skulle kunna komma in i nya rutiner och inte vara uppe till vid 2 tiden på natten. Även nattugglor behöver sova...

Så god natt mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards