~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 24 september 2007 23:49


Oj, oj, oj..... inget bloggande har det blivit i dag heller, ett dygn har för lite timmar. Men nu har den sista kennelsidan kommit ut på nätet, nu blir det bara bilder som det skall komma in mera av. *Almonovas* du kan gå in och titta om du vill (gärna en rad eller 2 i Gästboken, uppskattas av Maggan). Har även gått i genom alla banankartongerna som min son lämnade in här, jisses fullt över allt i vardagsrummet. Hittade ingen symaskin till Skogsfrun, men ett nytt ångstrykjärn, lampor, prydnadssaker, tavlor, mängder av koppargrytor och allahanda föremål i detta röda metall. Strykjärn anno 1800 tal, dito våffeljärn att vända runt på en vedspis med ringar, miniväxthus, amplar, ja, listan kan göras hur lång som helst. Det mesta hamnar på ett loppis, kan inte ta tillvara allt (ej heller slänga.) Får se hur jag benar upp det i morgon. Nu tänker jag inte offra mera tid framför datorn i kväll, skall ta mig en kvälls-dusch, svepa om mig en morgonrock, bre mig en macka och mysa en stund inför natten så jag slipper lägga mig med en kurrande mage. Det är så varma vindar ute i kväll + 19*, stängde ytterdörren förut, har inte märkt att den har varit öppen trotts att klockan är 23.30 Är snart tillbaka som vanligt här på bloggen, ge mig tid !!!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards