~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 23 september 2007 21:10


Usch vad det går i ett denna dag också, har inte fått besökt några bloggar i dag för en kort kommentar. Ni kanske vill vara i fred denna söndag, utan mitt inklampande, vill ju inte tränga mig på och störa (omtänksam är man :-) Har 7 fulla banankartonger med lite av varje i, skall kika på det i morgon.Min son m.familj har köpt hus och håller på med flyttstädning, kan se vissa saker i kartongerna som kommer i retur från mig. Det mesta går nog till Röda korset när jag är klar. Eller bjuda ut det på bloggen :-) Har jobbat väldigt mycket med den påbörjade kennelsidan hela dagen, är så intensiv när jag drar igång med ett nytt projekt, då lägger jag allt annat åt sidan, vet ju att dom skall få en hemsida vill ha den snabbt klar. Har skickat en länk till sidan till den nya kenneln så hon kan följa sidan efter hand som den tar form, kan ju vara lite roligt. Skall försöka läsa era nya inlägg innan jag kryper ner och somnar i natt, men hinner kanske inte med att kommentera. Mys med något gott framför Tv:n denna söndagskväll !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards