~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 21 september 2007 11:22

En gråmulen dag och regn väntas. Nu skall jag ner till torget och hämta mina glasögon, kanske kan jag se bättre på skärmen och slipper huvudverk. Vet att det brukar vara kämpigt innan ögonen vänjer sig, så det blir väl som tidligare, korta stunder, får väl växla mellan glasögonen. Min man som kom hem för ett par dagar sedan har fullt upp dessa dagar fram till det bär i väg igen på älgjakten den 8 okt. hösten är bråda dagar. Är i väg för att inhandla saker som fattas till toan han har byggde på andra våning i stugan. Han inhyser ju flera danska jägare under jakten och då är det inte lätt på morgonen med bara en toalett. Han gör allt min gubbe, otroligt händig på allt och då menar jag allt, från vvs, el, snickra, laga klockor, maskiner, bilar, ja listan kan bli hur lång som helst (skönt med en sådan man i huset)behöver aldrig anlita fackmän för något. Näää, nu skall jag göra mig redo och trampa i väg, höres senare under dagen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards